۱۳۸۹ فروردین ۳, سه‌شنبه

سالگرد ازدواج



32سال از ازدواج من دیروز گذشت.مبارک باشد.زمان حلال مشکلات است.به گذشته فکر کردن کار اشتباهی ست.حلقه,تنهایی,و دنیایی از تنهایی وجدا شدن از فرهنگی که با آن بزرگ می شوی.خداحافظ زندگی.دیگر به مسائل نباید فکر کرد آنها را باید به آرشیو زندگی گذاشت وزندگی کرد.این مال نسل گذشته است .من پیر می شوم وتو چند پله پایین تر سعی می کنی به دنیای یک زن نزدیک شوی. امروز بعد از این سالها ما به آن پله با هم رسیده ایم.دیگه باید زبان هم را بفهمیم.این راهی ست که هر انسانی برای ورود به کشوری دیگر انجام دهد.باید تلاش کرد تا زبان هم را درک کنیم .من اگر وارد کشوری شوم وزبان آن را ندانم چه باید بکنم؟مگر بجز آن است که باید به کلاس زبان رفت,پس چرا نمی گذارید که ما همدیگر را بفهمیم .احترام گذاشتن به هرکس در شروع محتاج درک اطرافیان است.فرصت دهید .قرار نیست در این فضا حقی از کسی سلب شود.او باید بچگی ومن باید 100%اوضاع را متوجه شوم وآنها باید مهلت دهند تا همه همدیگر را درک کنیم.فقط صبر کنید.قرار نیست پسرت ,برادرت وتمام فامیل تو را کسی بدوزد.می دانید مشکل آنجاست که قرار نیست انها در همان پله ای باشند که من واو هستیم.امروز در اثر تمام آن اصطکاکها من اینجا هستم .نه تو را مقصر می دانم ونه او ونه انها را.من همیشه از پدر ومادرم تشکر می کنم که در این راه پا به پای زندگی ام بودند هر چند قابلیت های زیادی را از دست داده ام ولی مثل زمینی می مانم که آباد کرده ام و به ملک خوداضافه کرده ام .امروز من اینجام ,هر چند بچه هایم را باد به آن سوی مرز برده است .برای من هیچ مرزی وجود ندارد.تصورش برای عده ای سخت است.والا به خدا با کمی عقل ودرایت وصبر می توان بچه وبرادر و.........................را داشت کمی صبر صمیمیت وهمراه رودخانه ,,,,,,گام بر دارید خواهید دید که والا شما همان جایگاه را خواهید داشت .امروز سالگرد ازدواج ماست .گذشته گذشته امروز مهمه اگر تو همه چیز مرا دزدیدی ولی باور کن وشاید کنید ,ما دزد نیستیم .خسته ایم همه چیز مال شما .ولی یادتان باشد اگر چیزی برای خودت خواستی برای دیگران هم بخواهی .امروز برای همه ما مبارک باشد.یاد بگیرید تحمل کنید واستقامت کنید اگر جوانی رفت سالمندی می ماند.مبارک باشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ