۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

وبلاگ من


من یک ساله شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


روز تولدم که می شه، احساس سنگینی سختی دارم .در کنار تمام تبریک و بوسیدن ها آنقدر زندگی ام را مثل فیلمی جلو وعقب می برم،
که حتا لذت روزانه زندگی خود را نمی برم. همین حس را در شروع سال نو نیز پیدا می کنم. ا ین بحث آمدنم بهر چه بود ؟در این لحظات دگرگونم می کند، ولی این نوشتن با همه چیز فرق می کنه، برایم همان سوپاپ دیگ زودپزست که فشار درونی مرا تنظیم می کنه. دیگه مشکلات کشورم،مردمم،مادرم که روز به روز بیشتر ناتوان می شه وخواهرم که ..........را کناری می گذارم، وآقا به شکلی حال می کنم . منم و منم . در زندگی کاملا"خصوصی خود به هیچ چیز به جز آزادی فکر نمی کنم. من این خواسته را برای همه جوامع آرزو می کنم .هر سوژه ای از افتادن یک برگ، تا سکوت وشلوغی، شهر مظلومیت هر انسانی، ونبودن هر عدالتی ،مرا به صدا در می آورد.نمی دانم این نوشته های کوتاه و بی تجربه چه سر انجامی می یابد .هنوز تا بزرگ شدن وتجربه وصدا پیدا کردن خیلی مانده است.
نمی دانم در نوشتن چقدر جانب احتیاط و روابط و ذهنیات خودم را خواهم کرد.نمی دانم آرزویم شروع هر کاری برای همه ست .
سن مهم نیست بگذار در کاری که دوست داری یک ساله شوی. مثل من .خوشحالم دوام آوردم ،و همین برایم نوید آینده بهتر است.
من یک ساله شدم مبارکه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ