۱۳۸۹ خرداد ۲۶, چهارشنبه

سلام دوستم


پروانه جان ، دوستی ست که مدتهاست اکثر مطالبی را که نیاز دارم برایم می فرستد.یک کارهایی در زمان سخت زندگی بسیار با ارزش تر می شود.زمان کمک همیشه مهم است ومن این را به خوبی درک می کنم.او چنان با حوصله کار خود را انجام می دهد که لازم دیدم در نوشته های شخصی خودم از او تشکر کنم.متشکرم پروانه جان.کارت بسیار با ارزش است.اگر دوست داشتی به جای این پروانه عکسی از خودت بفرست تا در این صفحه بگذارم و گر نه تو همین پروانه زیبا هستی.

دیوار به دیوار بودیم
ما در آن هوای گرم
ما در کنار آن نخل
آن تاب
سالها. ... خرمای بابا را خوردیم
سالهاست که می شناسمت
ولی هیچگاه این قدر نز دیک نبودی

آره چیز هایی ست که سالها در خلوت خود می نویسم.اگر مال کسی دیگر باشد حتما"ذکر می کنم.این روز های جدید من است .در اوج تلخی در کنار ملتم دوستشان دارم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ